فسفرپلیت

ساخت وبلاگ

 

فسفرپلیت چگونه توانست سهم زیادی از بازار تجهیزات تصویربرداری را از ان خود کند؟

هر روز که میگذرد تکنولوژی و دانش جدید به سمت و سویی می رود تا تجهیزاتی را در زمینه پزشکی و دندانپزشکی تولید نماید که باعث بالا بردن اگاهی دندانپزشک در درمان می شود.  فسفرپلیت   از جمله یکی از این تجهیزاتی است که در عرصه عکسبرداری مورد استفاده قرار می گیرد و با تکنولوژی که دارد می تواند از قسمت هایی از دهان که غیر قابل رویت است عکسبرداری نماید و این اگاهی را به دندانپزشک بدهد تا مراحل درمان را بهتر جلو ببرد.

تکنولوژی اصلی این دستگاه با اشعه ایکس کار می کند.اشعه ایکس از دیرباز تا کنون به علم پزشکی کمک های شایانی کرده است و با استفاده از ان تجهیزات بسیار کارامدی تولید شده و راه های درمانی مفیدی به وجود امده است.در تجهیزات تصویربرداری نیز این اشعه به کارامده و تا حد زیادی توانسته کمک کننده باشد.

 فسفرپلیت   بعد از تولید و عرضه به بازار در سالهای اولیه با استقبال چندانی از طرف مصرف کنندگان روبه رو نشد و دلیل اصلی ان هم عدم کیفیت تصاویری بود که این دستگاه تولید می نمود و این مساله خود باعث می شد تا مراکز درمانی ازخرید ان سر باز بزنند وبه جای ان از سنسورRVG بیشتر استفاده کننده که ان هم از نظر هزینه بسیار گرانتر بود برای مراکز درمانی شلوغ اصلا مقرون به صرفه نبود.

بعد از گذشت سالها متخصصان در طراحی به این نتیجه رسیدند تا راهکاری را ارائه دهند که کیفیت تصویر دستگاهرا بالا ببرند و هم اکنون ما شاهد این مساله هستیم که دستگاه های جدید تصاویری بسیار خوب و با کیفیت را ارائه می کنند و همین امر باعث استقبال دوچندان از این دستگاه شد به گونه ای که هم اکنون در مراکز درمانی با تعداد مراجعان بالا تنها از این دستگاه استفاده می شود.

و به این طریق  فسفرپلیت   توانست محبوبیت خود را به دست اورد و در کنار سنسورRVG بتواند نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.هم اکنون اگر به مراکز درمانی شلوغ و یا بیمارستانها مراجعه کنید اغلب از فسفرپلیت استفاده می کنند زیرا از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است و نگهداری ان بسیار کم هزینه است.

این دستگاه در استفاده زیاد مقرون به صرفه بوده و اگر بعد از مدتی دچار خرابی شود با کمترین هزینه نسبت به تجهیزات مشابه خود تعمییر می شود.البته هنوز عیوبی برای این دستگاه وجود دارد که اگر انها را نیز برطرف نمایند این دستگاه سهم کل بازار را برای خود می کند و اغلب به سمت خرید ان میروند.

 فسفرپلیت   دستگاهی است که هیچگونه تولیداتی در داخل کشور ندارد و تمامی انها از خارج وارد می شود و این خود جای تاسف دارد که ما در این سالها در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی قدم های بسیار ضعیفی را برداشته ایم.در صورتی که می توانستیم به خودکفایی در تولید برسیم و صادرات این محصول را داشته باشیم اگر به استعدادها و توانایی ها در این زمینه بها داده می شد.

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 28 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 17:05

پایین امدن ریسک درمان با تجهیزات عکسبردای مانند فسفرپلیت و RVG

امروزه راه های درمان با تجهیزات عکسبرداری که وارد تجهیزات پزشکی ودندانپزشکی شده ساده تر گشته و تصاویر تهیه شده گویای بسیاری از مسائلی است که با چشم امکان مشاهده و دیدین انها وجود ندارد.  فسفرپلیت   از جمله یکی از این تجهیزات در عرصه دندانپزشکی است که موجب اسان تر شدن مراحل درمان شده است.

تجهیزات عکسبرداری در حیطه پزشکی و دندانپزشکی توسط اشعه ایکس کار اصلی خود را انجام می دهند و در اصل این دستگاه با تاباندن اشعه به قسمت مورد نظر از بدن عکس ان ناحیه را تهیه و بر روی پلیت های مخصوص دستگاه چاپ می کند تا برای دندانپزشک قابل رویت باشد.

در گذشته پزشکان و دندانپزشکان دسترسی به قسمت های داخلی بدن نداشتند و درمان خود را طبق مشاهدات انجام می دادند و این ریسک کاریشان را به شدن بالا برد.با ظهور تجهیزات عکسبرداری مانند  فسفرپلیت    و سنسور RVG در زمینه دندانپزشکی و دیگر تجهیزات عکسبردرای در زمینه پزشکی این ریسک و استرس کاری به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد به گونه ای که امروزه شاهد این هستیم که دندانپزشک قبل از مشاهده عکس از داخل دهان بیمار هیچ کاری انجام نمیدهد.

مراکز درمانی که این تجهیزات عکسبرداری را خریداری می کنند تا به بیماران خود ارائه دهند حتما باید مجوزهای لازم را از انرژی اتمی دریافت کنند و گرنه اجازه خرید ندارند.شرکت های فروشنده این تجهیزات قبل فروش حتما از خریدار مجوزهای لازم را اخذ می کنند و بعد اقدام به فروش می نمایند.این خود مساله ی مهمی است که موجب جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی می شود.

 فسفرپلیت   جزو کاراترین تجهیزات عکسبرداری به شمار می رود و دلیل اصلی ان هم مقرون به صرفه بودن ان است زیرا از پلیت های این دستگاه شما می توانید به دفعات استفاده کنید تا زمانی که دچار اسیب دیدگی نشده باشند و این خود مزیت بزرگی به شمار می رود مخصوصا برای مراکزی که تعداد مراجعه کنندگان بی شماری دارند و با این کار جلوی هزینه های اضافی گرفته می شود.

البته نکته مهم دیگر ان هزینه تعمیر و نگهداری پایین این دستگاه است که عامل دیگری در محبوبیت این دستگاه به شمار می اید.با توجه به نوع ساخت این دستگاه خرابی ان با هزینه کمتری نسبت به RVG درست می شود که این مساله برای مراکز با تعداد بالای مراجعه کننده بسیار خوب و مطلوب است و در اصل از اولویت های مهم انها به شمار می اید.

 فسفرپلیت   در سالهای اخیر توانسته سهم زیادی از بازار را به سمت خود بکشد.دستگاهی که در گذشته به دلیل کیفیت پایین عکسی که تهیه می کرد مورد استقبال خریداران قرار نمی گرفت و بیشتر راغب به خرید RVG بودند امروزه توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و تقریبا اولین انتخاب برای افرادی است که قصد خرید تجهیزات عکسبرداری برای مرکز خود را دارند

 

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 31 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت: 18:59

 

ایا فسفرپلیت یا سنسور RVG کدام یک را خریداری کنیم؟

در میان تجهیزات عکسبرداری انتخاب اینکه  فسفرپلیت   یا سنسور RVG کدام یک مناسب کار ما هست سوالی بوده که از دیرباز دندانپزشکان درگیر ان بوده اند. ما در این مقاله قصد داریم که این مساله را تا جای ممکن باز کنیم وتا حدودی بتوانیم پاسخگوی این سوالات مطرح شده باشیم.این وسیله مهم به قدری کاربردی است که امروزه دندانپزشک قبل از انجام هرکاری یک عکس داخل دهانی توسط این دستگاه ها تهیه می کند.

در گذشته تفاوت فاحشی از نظر کیفیت تصویر بین این دو دستگاه وجود داشته و فسفرپلیت عکسی با کیفیت بسیار پایین تر را ارائه میداد تا جایی که در برخی موارد تصویر قابل تشخیص نبود.این مساله تا حد زیادی حل شده و دستگاه های امروزی دیگر مشکل کیفیت تصویر را به ان صورت حاد ندارند ولی باز هم سنسور RVG از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار است.

توصیه ما برای خرید تجهیزات عکسبرداری این است که اگر مرکز درمانی و یا مطب شما تعداد مراجعه کنندگان کمی دارد و کیفیت بالا از اولویت های اصلی شماست بهتر است سنسور ار وی جی را خریداری نمایید ولی اگر برای مرکز درمانی که تعداد مراجعه کننده زیادی دارد می خواهید این دستگاه را خریداری کنید بهتر است از  فسفرپلیت   استفاده نمایید زیرا در این گونه موارد مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن دستگاه در اولویت قرار می گیرد.

فسفرپلیت از نطر کیفیت تصویر در حد RVG نیست ولی مانند نمونه های قدیمی هم تصویر تا حد زیادی بیکیفیت نخواهد بود.مقرون به صرفه بودن از جهت نگهداری و تعمییر موجب شده تا محبوبیت این دستگاه بالاتر برود .تعداد دفعاتی که میتوان ازپلیت های این دستگاه استفاده کرد بسیار بالاست و از این جهت برتری بیشتری نسبت به RVG پیداکرده است.

البته در مطب های کوچک خود دندانپزشک از RVG استفاده می کند و فسفرپلیت   بیشتر مورد توجه مراکز درمانی مانند بیمارستانها قرار گرفته است.با ورود این تجهیزات به بازار دندانپزشکی زمینه ای فراهم شده تا دندانپزشک بتواند دقت عمل بالاتری را داشته باشد و با مشاهده عکس تهیه شده قسمت هایی از داخل دهان را می بیند که به تنهایی با چشم قابل دیدن نخواهد بود.

در حین خرید هریک از تجهیزات عکسبرداری باید به اصل بودن وسیله ای که خریداریمی کنید اطمینان داشته باشیم زیرا در بازار تجهیزات دندانپزشکی وسایل قاچاق به وفور یافت می شوند فلذا باید این اطمینان را داشته باشیدکه برندی که خریداری میکنید جزو این دسته از محصولات نباشد و بعدا در کار با انها دچار مشکل نشوید یا اینکه در زمان نیاز به خدمات پس از فروش کسی نباشد تا خدمات درستی را ارئه دهد ک این خود باعث بروز مشکلات جدی خواهد شد.

 فسفرپلیت   های موجود در بازار تجهیزات اگر از شرکت های معتبر خریداری شود مشکلی از جهت تقلبی بودن نخواهند داشت و راحت ترین راه برای خرید این تجهیزات مراجعه به سایت های اینترنتی است که برندهای معتبر را در داخل سایت قرار داده اند و شما تنها با یک سرچ ساده می توانید به انها دسترسی پیدا کنید.و با یک تماس تلفنی سافرش خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن هو انرا درب مطب یا منزلتان تحویل بگیرید.

 

 

فسفرپلیت...
ما را در سایت فسفرپلیت دنبال می کنید

برچسب : فسفرپلیت, نویسنده : marzi phosforplatedental بازدید : 44 تاريخ : چهارشنبه 1 آبان 1398 ساعت: 11:26